26.06.2015

WYŚLIJ POCZTÓWKĘ - POSTCROSSING.COM

Nie ma co się oszukiwać, korespondencja drogą tradycyjną wymiera a w naszych skrzynkach pocztowych rzadko kiedy znajdujemy coś innego, niż stos rachunków czy gazetkę promocyjną popularnego supermarketu. Założę się, że niektórzy z Was nie pamiętają lub - co gorsza - nie znają uczucia ekscytacji, jakie towarzyszy otwieraniu starannie zaklejonej, zaadresowanej do nas koperty, która kryje w swoim wnętrzu kilkustronnicowy list, pocztówkę z wakacji czy plik wspólnych zdjęć od koleżanki poznanej na koloniach. Ja to uczucie znam, pamiętam i szczerze za nim tęsknię.

Idealną alternatywą dla takich pocztomaniaków jak ja jest właśnie Postcrossing.

"Postcrossing jest serwisem społecznościowym, który umożliwia jego zarejestrowanym członkom wysyłanie i otrzymywanie pocztówek z całego świata. Strona internetowa redagowana jest w języku angielskim. Z reguły pocztówki również wypisywane są po angielsku, chyba że odbiorca zadeklarował znajomość innego języka, który zna także nadawca. Projekt zakłada, że za każdą wysłaną i zarejestrowaną kartkę użytkownik otrzymuje kartkę od kogoś innego."
`źródło: Wikipedia

Poza standardowym wysyłaniem pocztówek zawsze można trafić na osobę, która chętnie wymieni z nami listy bądź paczki!

Piękne, prawda?

A Wy, macie konto na Postcrossing?
Lubicie wysyłać/otrzymywać pocztówki i listy?

11 komentarzy:

  1. Dużo o tym słyszałam, jednak zamiast pocztówek wysyłałam kiedyś prośby o autografy do znanych osób, a teraz wymieniam się korespondencją z ludźmi, których osobiście nie znam ale w ten sposób ich trochę poznaje ;)
    http://przygody-mileny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. kiedyś tego spróbuje , wakacje się zbliżają, bedzie wiecej czasu:)
    one-day-to-my-life.blogspot.com - serdecznie zapraszam, początkuje:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Mimo że pocztówki zbieram od dziecka to na postcrossingu jestem już rok i 8 miesięcy ;P to hobby uzależnia bardzo ;)
    nawet prowadzę bloga pocztówkowego:D
    http://happy-postcrossing-poland.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie mam konta, piszę listy z Polakami, moimi czytelnikami haha :)
    KONKURS (klik)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dawniej bawiłam się w listy ale teraz jak wiadomo szybszy internet. Ale pamiętam, super uczucie dostać pocztówkę od sąsiadki, która pojechała na wakacje nad morze. :)

    aga-dreamer.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem zarejestrowana na Postcrossing.com i sama zbieram pocztówki, piszę listy i wymieniam się drobnymi prezentami z osobami z różnych części świata. Bardzo lubię to robić :)
    Prowadzę także bloga, na którym można oglądać pocztówki i inne przesyłki: https://kingway007.blogspot.com
    Pozdrawiam,
    Kinga :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię wysyłać i dostawać listy oraz pocztówki :)
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam pisać i otrzymywać listy, a pocztówki zbieram od kilku ładnych lat :)
    Na początku tego roku założyłam konto na Postcrossing.com i prowadzę pocztówkowego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oczywiście, że mam konto na Postcrossing.com . Super sprawa, kiedy w skrzynce znajduje się karteczkę, której się nie spodziewało. Poza tym wymiana listów i paczuszek też jest świetna. Dzięki temu poznałam super ludzi z całego świata :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Całkiem fajna strona, można poznać ciekawych ludzi :)

    OdpowiedzUsuń

PRZECZYTAJ, ŻEBY NIE BYŁO NIEPOROZUMIEŃ!

Dziękuję za komentarz! Nawet ten najbardziej banalny jest dla mnie niesamowitą motywacją!

Nie usuwam żadnych, nawet negatywnych komentarzy, gdyż jestem otwarta na krytykę. Nie toleruję zaś obrażania mnie, mojej rodziny lub znajomych z przyczyn nieuzasadnionych.

Komentarze typu "Fajny blog, zapraszam do mnie!" ignoruję. Nie pytaj również "obserwujemy?" - zaobserwuj, jeśli mój blog Ci się spodoba, napisz a ja zrobię to samo.