16.06.2015

DLACZEGO NIE WARTO ODGRZEWAĆ KOTLETÓW?

Zakończone związki i kotlety mają ze sobą wiele wspólnego - przede wszystkim nie zaleca się ich "odgrzewania". Dobrze wiecie jak to jest ze schabowym - odgrzany jest niby smaczny, może lekko suchy, ale to już zwyczajnie "nie to".

To samo tyczy się związków, które - mimo że zapowiadały się smakowicie - z jakichś względów się wypaliły. Wystygły jak niedzielny schab u teściowej, powiedziałabym. A jak wiadomo, z odgrzewania to tylko zgaga, niestrawność i ogólnie niesmak. I przypalona patelnia. A ile razy musi boleć brzuch, żeby się w końcu otrząsnąć i NIE ODGRZEWAĆ.

Bo ile razy można odgrzewać? Czasami dobrze jest zjeść coś świeżego!


8 komentarzy:

  1. nie wiedziałam, że w tak krótkim tekście można zmieścić tyle rzeczy! niesamowite! :) Świetnie napisane i do tego bardzo ciekawie ! :)
    pozdrawiam serdecznie ;)


    ~zapraszam na mojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo, nie wiedziałam:) Bardzo przydatny post!

    Pozdrawiamy cieplutko
    ♡✿ Twins Life. (klik)✿♡

    OdpowiedzUsuń
  3. hahha! ciekawe porównanie! :D zapamiętam to sobie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Niby żartobliwie ale jest w tym zawarta cała prawda. Krótko, zwięźle i na temat.
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Porównanie mistrzowskie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Haha jaki prześwietny post! :*

    http://pamellee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Pozytywny post, super porownanie;)

    Zapraszam;) ---> klik, klik

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz rację! Jak to mówią: "Dwa razy do tej samej rzeki się nie wchodzi". Idealnie oddaje to samo, co Ty przekazałaś w tym poście :)

    OdpowiedzUsuń

PRZECZYTAJ, ŻEBY NIE BYŁO NIEPOROZUMIEŃ!

Dziękuję za komentarz! Nawet ten najbardziej banalny jest dla mnie niesamowitą motywacją!

Nie usuwam żadnych, nawet negatywnych komentarzy, gdyż jestem otwarta na krytykę. Nie toleruję zaś obrażania mnie, mojej rodziny lub znajomych z przyczyn nieuzasadnionych.

Komentarze typu "Fajny blog, zapraszam do mnie!" ignoruję. Nie pytaj również "obserwujemy?" - zaobserwuj, jeśli mój blog Ci się spodoba, napisz a ja zrobię to samo.