30.11.2014

"NEW IN" W SZAFIE PRZYSZŁEJ GWIAZDY PIŁKI NOŻNEJ

Cześć wszystkim!


Dzisiaj post z przymrużeniem oka, do którego skłoniła mnie odebrana kilka dni temu paczka. Pamiętam, kiedy zaczynałam przygodę z pierwszym autorskim blogiem, byłam zakochana po uszy w blogach modowych a dziewczyny je prowadzące, wschodzące gwiazdy, które dzisiaj nieźle na tym zarabiają, uważałam niemalże za boginie. Zachwycałam się każdym postem, zwłaszcza tymi typu "new-in" i zazdrościłam tych nowiutkich ciuchów, butów czy kosmetyków. Ah, jakże ja okropnie chciałam być blogerką modową! Jakże ja okropnie chciałam pokazywać światu swoje chociażby lumpeksowe zdobycze! Dzisiaj zdecydowanie mi przeszło, aczkolwiek wracam do tych blogów z sentymentem i - gdybym tylko sama na modzie w jakimś stopniu się znała - chętnie bym się w taką blogerkę modową pobawiła. Zamiłowanie do grzebania w tekstyliach odziedziczyłam po babci - krawcowej i ta miłość do mody, miłość do ubrań zawsze gdzieś we mnie będzie.


Dlatego, gdy odebrałam przesyłkę, którą zamówiła moja połówka - swoją drogą zapalony kibic klubu AFC Ajax, co wyjaśnia motyw pojawiający się na ubrankach - postanowiłam z mojego nienarodzonego jeszcze synka zrobić małego fashionistę i jako jego przyszła stylistka, dumnie prezentuję Wam nasze pierwsze "NEW IN"!








Nie traktujcie tego postu zbyt poważnie, moi drodzy, swojego syna w modę mieszać nie będę. Prędzej będzie miał styczność z piłką, o ile będzie miał na to ochotę (co u boku takiego taty jest raczej nieuniknione).

Nie mogę się już doczekać, kiedy uwiecznię ich pierwszy wspólnie obejrzany mecz!


17 komentarzy:

  1. Świetny pomsył na ciekawy post! ;)) Mi tam się bardzo podoba. ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. czytałam z uśmiechem na twarzy :) a ja już nie mogę się doczekać zdjęć Malutkiego ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdy patrzę na te wszystkie ubranka aż chce mi się mieć dzieciaczka, którego mogłabym w nie ubierać. ;_;

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak słodko. <3
    Mały wyrośnie na piłkarza!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zawsze podziwiam takie malutkie, kolorowe i modne ciuszki :) Przesłodko to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Będę z największą przyjemnością, tyle mam teraz pomysłów. C:

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie urocze! :)

    Zapraszam na nowy post! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuje bardzo :*
    Takie maleńkie ubranka są przesłodkie! Kto wie może maluch naprawdę kiedyś będzie gwiazdą footballu? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie mieszanie dzieci w modę jak najbardziej na plus.

    OdpowiedzUsuń
  10. Te wszystkie ubranka dla dzieci zawsze ściskają za serce! Są przeurocze ;))

    OdpowiedzUsuń
  11. Urocze!


    Pozdrawiam i zapraszam do mnie <3
    http://crazystrawberryxd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. ubrania dla dzieci zawsze sprawiają,że się uśmiecham - są takie słodkie i fajne;p

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne ciuszki :) Twój synuś na pewno uroczo będzie w nich wyglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne ubranka dla chłopca, uwielbiam takie małe dzieciaczki w takich motywach wyglądają rewelacyjnie :)
    Pozdrawiam !:)

    http://kamii-foto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne ubranka dla maluszka.
    Zapraszam wolnej chwili do mnie .
    http://pauline-memories.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

PRZECZYTAJ, ŻEBY NIE BYŁO NIEPOROZUMIEŃ!

Dziękuję za komentarz! Nawet ten najbardziej banalny jest dla mnie niesamowitą motywacją!

Nie usuwam żadnych, nawet negatywnych komentarzy, gdyż jestem otwarta na krytykę. Nie toleruję zaś obrażania mnie, mojej rodziny lub znajomych z przyczyn nieuzasadnionych.

Komentarze typu "Fajny blog, zapraszam do mnie!" ignoruję. Nie pytaj również "obserwujemy?" - zaobserwuj, jeśli mój blog Ci się spodoba, napisz a ja zrobię to samo.