19.12.2014

PANIE, NIE MASZ PAN PAPIEROSKA?

No cześć, moi kochani.

Postanowiłam dziś wpaść do Was z kolejną anegdotą, która dość mocno utknęła mi w pamięci.

W zeszłym roku wraz z moją drugą połówką wybraliśmy się na okres świąteczny do Polski. Byliśmy dość częstymi gośćmi w Chełmnie, więc nie obyło się oczywiście bez bliskiego spotkania z tamtejszą burżuazją na najpopularniejszym chełmińskim "deptaku", ul. Grudziądzkiej.

Gdy tak stałam z moją namiętnie palącą papierosa połówką, czekając na siostrę, napatoczyła się na nas dwójka bardzo miłych panów, silnie pachnących perfumami a'la buzun. Jeden z nich zaczął znajomą wszystkim gadkę "Panie, nie masz pan papieroska?". Mój facet robiąc duże oczy, wypuścił dym z ust i zapytał grzecznie "Sorry?". Władca deptaka automatycznie zrobił krok w tył, wybełkotał, machając rękami "Ojoj, to chyba inglisz. Jak inglisz to nie, nie.", po czym oddalił się czym prędzej wraz ze swoim towarzyszem, odwracając się jeszcze kilka razy w naszą stronę i unosząc niepewnie dłoń. I mimo że nie jest to opowieść rodem z komedii czy kabaretu, chyba nigdy nie zapomnę wyrazu twarzy tego pana - pod miłym Bogiem, jakby zobaczył - CO JA MÓWIĘ! - jakby USŁYSZAŁ kosmitę!

Także uczmy się języków, kochani! Albowiem nigdy nie wiadomo, kogo przyjdzie nam zapytać na ulicy o papierocha! 


A NASZA (JESZCZE) DWÓJKA ŻYCZY WAM WSPANIAŁYCH ŚWIĄT, DUŻO CIEPŁA I MIŁOŚCI!  


11 komentarzy:

  1. Hahaha, aż sobie wyobraziłam minę tego pana :D

    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śmieszna historia! "To chyba inglisz" XDD
    Języki obce bardzo się przydają. ^-^
    Również życzę wspaniałych Świąt!

    rozowykwiatlotosu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Może i nie rodem z komedii ale zawsze śmieszą mnie takie sytuacje, tym bardziej, że studiuje filologię. :D Wesołych! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Haha, fajna historia :D ale powszechna nauka języków w naszym mieście zapewne jeszcze przez jakiś czas nie stanie się popularna... Wesołych Świąt! ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Hahahaha !! No niezłe ;)
    Wesołych Świąt ;3
    Zapraszam do mnie - sytuacjabez.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Haha dobre! Zmotywowałaś mnie do pilnej nauki inglisza i dojcza, a może kiedyś jeszcze coś? :) Kto wie! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Hahha nieźle. :D Angielski w dzisiejszych czasach to podstawa :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale masz świetny język! Czyta się Ciebie z przyjemnością :) Dobra historia - chyba mam już sposób na nachalnych panów spod supermarketu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne zdjęcie! ;)

    Pozdrawiam i zapraszam na nowego posta!
    http://crazystrawberryxd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej!!! Zostałaś nominowana do Liebster Blog Award! Gratuluję!
    Więcej dowiesz się na moim blogu --> http://ja-moj-swiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

PRZECZYTAJ, ŻEBY NIE BYŁO NIEPOROZUMIEŃ!

Dziękuję za komentarz! Nawet ten najbardziej banalny jest dla mnie niesamowitą motywacją!

Nie usuwam żadnych, nawet negatywnych komentarzy, gdyż jestem otwarta na krytykę. Nie toleruję zaś obrażania mnie, mojej rodziny lub znajomych z przyczyn nieuzasadnionych.

Komentarze typu "Fajny blog, zapraszam do mnie!" ignoruję. Nie pytaj również "obserwujemy?" - zaobserwuj, jeśli mój blog Ci się spodoba, napisz a ja zrobię to samo.