12.10.2014

DO TRZECH RAZY SZTUKA, MÓWIĄ

Wygląda znajomo?
Blog, który właśnie odwiedzacie, nie jest moim pierwszym blogiem, o czym zapewne wiecie, bo nie trafiliście tu zupełnie przypadkiem. Przede mną długa droga do odbudowania mojego małego "blogowego światka", dlatego proszę Was o wyrozumiałość i masę cierpliwości.

Kto, co?
Dla tych, którzy jeszcze mnie nie znają lub kompletnie mnie nie pamiętają, napiszę o sobie kilka słów. Mam na imię Asia, w kwietniu skończyłam 21 lat. Mniej więcej od półtora roku mieszkam w miasteczku o wdzięcznej nazwie Erica, w prowincji Drenthe, w północno-wschodniej części Holandii. Za kilkanaście tygodni zostanę mamą naszego wyczekiwanego chłopczyka.

Czego możecie się tutaj spodziewać?
Poradników, przepisów i anegdot, przeplecionych luźnymi postami o tym, co aktualnie chodzi mi po głowie, z czym się zgadzam i przed czym ostrzegam.

Od czasu do czasu pojawiać się będą również posty publikowane już na moim poprzednim blogu - nie ukrywam, że włożyłam w nie sporo czasu i serca i mam do nich pewien sentyment.

Pytania, sugestie?
Jest jakiś temat, który według Was powinnam poruszyć na blogu, macie jakieś pytania, wątpliwości? A może chcecie zasugerować zmiany na stronie? Komentarze i e-maile zawsze mile widziane! Mój adres internetowej skrzynki pocztowej to pyskara_blog@interia.pl!



Zachęcam Was również do kliknięcia "Lubię to!" na Facebooku!
Bądźcie ze mną na bieżąco!

23 komentarze:

  1. Efekt tego "mlecznego koła" dodaję w PhotoScape, jest to banalnie proste. Dodaję kształt, a następnie zmniejszam jego przezroczystość :)

    http://polinska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że wróciłaś :D Ja też zamknełam bloga, ale załozyłam nowego. :)

    polgia.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  3. Mmm, Asikie. Post o mnie może być znów :D :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie czytałamm Cię wcześniej, ale możliwe, że zacznę :)
    Obserwujemy?
    http://darunia-dusiunia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dobrze wiedzieć, że wracasz. ;) Powodzenia! :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz bardzo "inną" urodę! NIESAMOWITĄ!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana, super, że wróciłaś! :) Powodzenia i wytrwałości :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę przyznać, że jesteś dla mnie kompletnie obcą osobą, bo nigdy nie czytałam żadnego z twoich blogów. Miło, że dalej będziesz prowadzić blogi i będę się starała czytać na bieżąco :)

    Pozdrawiam, http://mojswiat9893.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciesze sie ze wrocilas! Ja tez zmienialam niedawno adres bloga i powiem Ci co najlepiej zrobic z dotychczasowymi czytelnikami. Powiedz im ze maja Cie odobserwowac i zaobserwowac ponownie. Wtedy po zmianie Twojego adresu blogger home zacznie im wyswietlac posty ktore piszesz na nowym adresie :-)
    pozdrawiam :-)

    Miśka
    miska-grabowska.blogspot.com

    P.S.: w razie jakich kolwiek pytan zawsze mozesz zwrocic sie do mnie o pomoc :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. jej jej jej, wrzucam nowy blog do Obserwowanych i czekam na relacje z Holandii! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Miło w końcu zobaczyć kogoś w podobnym wieku! :) Pierwszy raz tu goszczę ale widzę, że jesteś przyszłą mamą więc życzę Ci zdrówka w tym wyjątkowym stanie i powodzenia :)
    Dziękuję za odwiedziny, pisałaś, że zaczniesz dbać o włosy po porodzie więc zachęcam do obserwacji, zapewniam, że mnóstwo moich postów Ci się w przyszłości przyda, pozdrawiam!
    www.camesss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Powodzenia !! Miło powitać ponownie!
    Zapraszam do mnie sytuacjabez.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. wytrwałości!


    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję :)
    To mówisz już po holendersku, czy cały czas pracujesz nad tym? Jakiś kierunek/uczelnię masz już na oku? :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Jej, jak miło widzieć Cię z powrotem!

    OdpowiedzUsuń
  16. Twój blog był super, więc pewnie nie ja jedna. :) I mam nadzieję, że ten będzie równie dobry!

    OdpowiedzUsuń
  17. powodzenia w ponownym blogowaniu i gratuluję , że zostaniesz mamą :) Trzymam kciuki.
    carolinaa-carolinaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Asiu, ale super, że wróciłaś i że spodziewasz się synka. Gratuluję <3
    I życzę wytrwałości na nowym blogu, niekończącej się weny i wielu obserwatorów.
    Dużo zdrowia! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie ma za co, po to tu jestem! :)))

    OdpowiedzUsuń
  20. powodzenia :) mam nadziej że te ci się uda hehe ;*

    OdpowiedzUsuń

PRZECZYTAJ, ŻEBY NIE BYŁO NIEPOROZUMIEŃ!

Dziękuję za komentarz! Nawet ten najbardziej banalny jest dla mnie niesamowitą motywacją!

Nie usuwam żadnych, nawet negatywnych komentarzy, gdyż jestem otwarta na krytykę. Nie toleruję zaś obrażania mnie, mojej rodziny lub znajomych z przyczyn nieuzasadnionych.

Komentarze typu "Fajny blog, zapraszam do mnie!" ignoruję. Nie pytaj również "obserwujemy?" - zaobserwuj, jeśli mój blog Ci się spodoba, napisz a ja zrobię to samo.